regulacje dotyczące opłat
od 01.09.24 r.

1. Warunkiem zrealizowania wizyty domowej, wizyty online jak również po raz pierwszy w gabinecie jest zaksięgowanie opłaty za wizytę najpóźniej do godz. 17.00 na dwa dni robocze przed terminem wizyty (np. wizyta poniedziałkowa powinna być opłacona, ale i też zaksięgowana do godz. 17.00 w czwartek w tygodniu poprzedzającym wizytę).
W przypadku braku zaksięgowania takiej wpłaty, wizyta zostaje anulowana.


2. Opłata za kolejną wizytę w gabinecie może być uiszczona na miejscu.


3. Bardzo proszę o przemyślane rezerwacje wizyt, szczególnie, gdy dotyczą osób trzecich i nie macie Państwo pewności, że dojdą one do skutku (niechęć pacjenta).
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra finansów w sprawie kas rejestrujących jestem zobowiązany do niezwłocznego wystawienia paragonu do otrzymanej wpłaty. Nie ma możliwości anulowania paragonu.
Proszę pamiętajcie Państwo, że jest to czas, który rezerwuję dla Was i tylko od Państwa zależy czy i w jaki sposób go wykorzystacie.


4. Zwroty w przypadku odwołanych telewizyt i wizyt pierwszorazowych:
  • zwrot opłaty za wizytę do 48 h przed terminem wizyty zostanie pomniejszony o 20% wpłaconej kwoty
  • zwrot opłaty za wizytę do 24 h przed terminem wizyty zostanie pomniejszony o 50% wpłaconej kwoty
  • nie ma możliwości zwrotu opłaty w terminie krótszym niż 24 h do terminu wizyty


5. Niezgłoszenie się na nieodwołaną wizytę skutkuje koniecznością opłacenia 50% danej kwoty, tytułem wynagrodzenia za czas poświęcony oczekiwaniu na pacjenta.

W innym przypadku pacjent traci możliwość zapisu na kolejną wizytę.

Opłata ta powinna być uiszczona w formie wpłaty na konto (podane na stronie) do dwóch dni roboczych po terminie nieodbytej wizyty.